Гарантії
Гарантія від виробника
Гарантія і сервіс
- Гарантія та сервісне обслуговування
- Термін гарантії залежить від сервісної політики виробника і обслуговується в авторизованих сервісних центрах. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить офіційний гарантійний талон від виробника і чек, що підтверджує покупку.
В асортименті нашого інтернет-магазину представлений тільки сертифікований товар, на який надається офіційна гарантія від виробника.
Обмін та повернення
- Як повернути або обміняти товар?
- Якщо при отриманні товару Ви виявили, що він не підходить за кольором, формою, характеристиками або з інших причин не може бути використаний за призначенням протягом 14 днів - товар можна повернути або обміняти за умови, що товар не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, пломби, комплектація, а також документи, що підтверджують факт покупки. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п
Обмін або повернення товару, купленого в інтернет - магазині TTT.UA або в точці самовивезення здійснюється відповідно до закону України "Про захист прав споживачів України".
Негарантійне
- Сервісний центр може відмовити в разі:
- порушення збереження гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантійного талона.
- Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- випадкові пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
- пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
При порушенні гарантійних зобов'язань - гарантія і сервісне обслуговування не надається